or to join or start a new Discussion

Articles/all comments
These 4827 comments are related to an article called:

The Pakpassion Thread - Bangladesh Series

Page 181 of 194

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

50 all out

posted on 20/8/21

at least we can focus on the football this weekend

posted on 20/8/21

Solid opening as always

posted on 20/8/21

New openers needed and Azhar needs to be replaced too. Pretty bleak looking test team.

Babar needs a captain innings which hes not given in tests.

posted on 20/8/21

2/3

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Another one bites the dust.

Thought England's top 3 was crap...

comment by Neo (U9135)

posted on 20/8/21

Just seen the score

posted on 20/8/21

Joke openers

posted on 20/8/21

OMG wtf is going on!

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Imran Butt 15 average lol

posted on 20/8/21

1st 3 batsman all got caught out in a fooking test match. That's taking the piiiisss, even for us

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Good recovery from these two.

posted on 20/8/21

50 so far for Babar but a captain innings is a big ton

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Looks pretty nice to bat on now.

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Couldn't get the century, Faadi injured too

posted on 20/8/21

Classic Pakistan. Build a good partnership and both get out (or injured) together .

posted on 20/8/21

Classic Babar. Gets out after a break.

posted on 20/8/21

Lol

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Done well considering it was 2-3 😂😂

posted on 20/8/21

Shame no century for Babar Need to get up to 350 but depends on this partnership.

posted on 20/8/21

How bad was Fawad?

comment by T.J (U15973)

posted on 20/8/21

Think he was just knackered tbh. Bad cramp by the looks of it

posted on 20/8/21

Yeah he’ll bat tomorrow.

posted on 21/8/21

Annoying no play today due to rain. Very unlikely we'll win this test now barring a complete miracle.

posted on 21/8/21

Need to bat well and get 350 plus and then hope for 20 wickets

Page 181 of 194

Sign in if you want to comment